środa, 1 kwietnia 2020

#10 Rumianek z gruszką


Dzisiaj nie mam nawet zbytnio o czym pisać. Jakoś nie mam weny twórczej. Nastrój mi znowu się pogarsza. Jutro wam to jakoś wynagrodzę. Wrzucam wam bilansik. Trzymajcie się cieplutko <3

Bilans:
- Śniadanie: owsianka z jabłkiem i cynamonem, figa suszona- 280 kcal
- Obiad: makaron z sosem szpinakowo-łososiowym - 470 kcal
- Kolacja: dwie kanapki z serem i z hummusem, pomidorki - 290 kcal
-Przekąska:  bio żelki- 50 kcal
- Picie: czarna kawa, rumianek z gruszką
( kolejna cudowna herbata z Lidla), woda 1,4 l
- Bilans: 1090 kcal

Jak ja kocham herbaty ziołowe z Lidla. Polecam wam jak jeszcze nie piłyście <3

4 komentarze:

  1. Czasem są takie dni, że nie ma o czym pisać :P Bilans jest super jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3. Nawet nie wiesz ile robisz takim komentarzem <3

      Usuń
  2. Ja osobiście nie cierpię rumianku także ciężko...

    OdpowiedzUsuń