wtorek, 7 kwietnia 2020

#16 Małe podsumowanie


Jestem z wami oficjalnie i nieanonimowo  ponad dwa tygodnie. Na pewno dużo się zmieniło. Byłoby pewnie trochę inaczej, gdybyśmy normalnie funkcjonowali. Mogłabym wtedy jeść mniej i być mniej kontrolowana. Ale nie jest źle <3

Zdecydowanie zmieniło się moje podejście do posiłków i ćwiczeń. Zaczęłam dokładniej liczyć ile jem. Też mam od was motywację do ćwiczeń.
 I w tym miejscu chciałabym wam naprawdę podziękować. Nawet nie wiecie ile mi dają wasze rady i ciepłe słowa. Inspirujecie mnie i podnosicie czasami na duchu. Naprawdę kocham was i dziękuję wam za wszystko <3

Co do dzisiejszego dnia .. krokodylki zrobione. Zaliczyłam jeszcze 50 minutowy streching z yt ( polecony przez gościa od wf-u ;) ).

Wstawiam o tej godzinie, abym nie mogła nic więcej zjeść. Mam nadzieję że dam radę i nic więcej nie dojdzie <3

Trzymajcie się cieplutko. Jeszcze raz wszystkim wam dziękuję <3
Bilans:
- Śniadanie: owsianka z bananem, masłem orzechowym - 235 kcal
- Obiad i kolacja: chicken curry z ryżem
(porcja podzielona na dwie) - 480kcal
- Przekąska: reszta banana z owsianki, czarna kawa- 35 kcal
- Bilans: 740 kcal

1 komentarz:

  1. Dzięki kochana <3. Muszę przyznać że też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń