sobota, 18 kwietnia 2020

#26 Nocowanie



15:45
Rano zadzwoniła do mojej mamy, mama mojej przyjaciółki. Pogadały sobie i skończyło się na tym, że zostanę u nich na noc ( oczywiście po zapewnieniach, że nie mają jak być zarażone).
Z jednej strony się cieszę bo nie widziałam jej z półtora miesiąca, ale z drugiej strony jej mama kocha gotować, szczególnie jak ja jestem u nich...
Chwilowo czekam aż po mnie podjedzie, a mój bilans... eh.. dzisiaj to będzie masakra.

Ale dobra... mam tez dobrą wiadomość. Mama od poniedziałku ma dietę pudełkową. Zamówiła sobie 1200 kcal żeby schudnąć. Osobiście nie sądzę żeby wytrzymała ten pierwszy tydzień bo normalnie je spokojnie 2000. W każdym razie obie może będziemy chudnąć, tylko ja sie tym nie bede jej tak chwalić <3
Mam tylko nadzieję, że da mi wolną rękę w sprawie mojego jedzenia. Zobaczymy, ale dobrze się nastawiam. Lubię sobie gotować. Mamy też thermomix, więc mogę robić co będę chciała w sumie.

Krokodylki jak co dzień zrobione. Do tego poćwiczyłam też trochę nogi i porozciągałam się.


Bilans:
- Kanapka z hummusem, kiełbaska- 270 kcal
- Ciasto z powidłami
- Grillowany indyk w ziołach, ziemniaki pieczone, sałatka- 480 kcal
+ jeszcze nie wiem ile.. dopisze wieczorkiem, ale kaloryczności na pewno nie podam.. <3
Trzymajcie się chudo ( dzisiaj przynajmniej wy...) <3

EDIT: Całkiem się udało. Zjadłam tylko trochę warzyw z dipem ~ 70 kcal. Czyli podsumowując wyjdzie troszkę ponad 1000. Lepiej niż myślałam. Trzymajcie się kochane

5 komentarzy:

  1. Cześć, ile masz lat? Bo chyba Cię kojarzę lub po prostu masz podobny nick do dziewczyny której bloga kiedyś czytałam :) nie przejmuj się bilansem, jeśli zjesz z umiarem, to będzie sukces :)
    lubiebycglodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, prowadzę bloga dopiero od miesiąca, więc raczej wątpię że to ta sama osoba <3
      Trzymaj się cieplutko

      Usuń
  2. Też mam w domu thermomix ;3 My z bff gdy się spotykamy to strasznie dużo jemy słodyczy. Jakaś dziwna tradycja x''D Podziwiam, że nadal robisz krokodylki :O Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje radę, został jeszcze z tydzień <3
      Mi wyjątkowo się udało uniknąć
      Trzymaj się <3

      Usuń
  3. Mam nadzieję że się uda <3
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń