sobota, 25 kwietnia 2020

#29 Pizza z kaszy jaglanej


Hej kochane! Dzień upłynął mi na robieniu lekcji i simsach. Ćwiczyłam z Moniką Kołakowską ( 3 dzień wyzwania na 30 ). Trening nazywał się ciche cardio. Nie był jakoś bardzo  trudny i szybko zleciało. Muszę jeszcze tylko nadrobić krokodylki. W poniedziałek będzie ich ostatni dzień. Trzy tygodnie jakoś zleciał, ale ten ostatni tydzień szedł mi najgorzej. Myślałam że będzie zupełnie na odwrót. W każdym razie jeszcze 3 dni i żegnam się z nimi raczej na dłużej.

Na obiad zrobiłam sobie pizzę na spodzie z kaszy jaglanej. Kocham ją <3. Użyłam jednej torebki kaszy, przez co wyszła mi cieńsza i bardziej chrupiąca.



Bilans:
- Śniadanie: kanapka z pastą warzywną, pomidorki - 220 kcal
- Obiad: pizza z kaszy jaglanej z kiełbaską, papryką i szpinakiem- 370 kcal
- Przekąska: skyr brzoskwiniowy- 125 kcal
kanapka z masłem orzechowym- 170 kcal
Bilans: 885 kcal



To jest ten trening dzień 3. Niedziele są wolne, więc jutro tylko krokodylki.


10 komentarzy:

  1. Ta pizza wygląda bosko!!!
    Jeszcze nigdy takiej nie robiłam, teraz wiem co robić jak będzie pms itp, mniam 😍 miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyzwanie, może sama podejmę się gdy będę się czuła na siłach. Podałabyś przepis na tę pizzę? Chciałabym mieć sprawdzony :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, podam w następnym poście. Dzięki kochana <3

      Usuń
  3. Oo proszę, ciekawa ta pizza bardzo. Piękny bilansik ;* Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże.. żebym ja się tak umiała zmobilizować do ćwiczeń, a ja po prostu ich nie lubię..
    Bardzo zainteresowałaś mnie tą pizzą, mogłabyś w którymś poście dodać przepis? Będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dodam oddzielny post.
      Wiem, mi też ćwiczenia nie za łatwo przychodzą. Dlatego wolę wyzwania - po prostu codziennie musisz. Jakoś mnie to tak motywuję <3

      Usuń
  5. Podziwiam cię za wytrwałość. Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń