poniedziałek, 20 kwietnia 2020

#28 Kuskus z sosem sojowym


Hej kochane <3
Udało mi się dzisiaj uniknąć rosołu. Żeby nie wyrzucić kawałka indyka, zrobiłam sobie z nim kuskusa. Powiem wam że to moje nowe odkrycie, a tak dokładniej to kasza z sosem sojowym. Poddusiłam na wodzie cebulkę z czosnkiem. Potem dorzuciłam trochę pomidora, papryki, sos sojowy i czekałam jak odparuje woda z pomidora. Dodałam potem     ( wcześniej usmażonego na patelni grillowej) indyka, przyprawy: imbir i paprykę ostrą i kaszę ( też wcześniej zrobioną). Jeszcze chwilę wszystko razem gotowałam.
Ale się rozpisałam ...
W każdym razie to było takie dobre <3<3
Jestem 100% miłośnikiem kaszy ;)

Co do aktywności to zrobiłam krokodylki, 100 przysiadów, porozciągałam się i jeszcze zrobiłam 35 minutową tabatę. Dawno się tak nie spociłam, ale było warto. Tylko, że tam połowa rzeczy była związana z przysiadami, tak więc moja dzisiejsza liczna przysiadów jest chyba moim rekordem ;)


Bilans:
- Kanapka z pastą z czerwonej fasoli, rukola z pomidorkami - 195 kcal
- Kuskus z indykiem, pomidorem, papryką, czosnkiem i sosem sojowym - 390 kcal
- Kawałek babki - 220 kcal
- Domowy mus owocowy - ok. 100 kcal
- Bilans: 905 kcal

9 komentarzy:

  1. Również lubię kaszę. Dobrze, że smakują Ci takie zdrowe posiłki. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham sobie sama gotować jakieś zdrowe jedzenie. A kaszę to naprawdę moja miłość. Trzymaj się <3

      Usuń
  2. Zdrowo jesz, to fajnie :) będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo a tej wody to tak trochę dawałaś czy ile? Bo akurat tego nigdy nie robiłam, to nie bardzo mam pojęcie, a brzmi fajnie. Ja z kaszy to chyba tylko kuskus za innymi nie przepadam niestety, ale kuskus bardzo lubię. Kiedyś jadłam ją z fasolka szparagową i to było takie pyszne, zapomniałam o tym.
    Trzymaj się i powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o wodę do cebulki? Dałam tylko troszkę, żeby nie przywierała mi do patelni.
      Trzymaj się kochana <3

      Usuń
  4. Nie przepadam za kaszami, jem tylko jaglaną. Bilans cudny :3 Dużo ćwiczyłaś wow *-* Świetnie ci idzie. Trzymaj się♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Jaglana jest chyba najlepsza że wszystkich

      Usuń
  5. Dzięki kochana. Za Ciebie też trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń