sobota, 25 kwietnia 2020

#28 Piąteczek


Hej kochane! Wrzucam post za wczoraj, ale nie będę się jakoś rozpisywać. Posiedziałam z książką na balkonie i pograłam wieczorkiem w simsy. Byłam też z mamą na 40 minutowym spacerze. Więc jak na chwilowe możliwości, trochę się dotleniłam. Krokodylków zaliczone i 2 dzień wyzwania z Moniką Kołakowską.

Z nowości: mama zakupiła nam wyciskarkę do soków wolnoobrotową. Będzie więcej składników odżywczych i witamin, ale też kalorii. Ale dobra trudno. Przynajmniej kalorie z warzyw i owoców, a nie z ciastek.

Trzymajcie się cieplutko <3

Bilans - 24.04
- Omlet z banana, jajka, płatków owsianych,
1/3 jabłka - 190 kcal
- Domowy sok ( jabłko, kiwi, pomarańcza, marchewka) - 160 kcal
- Miseczka pomidorowej z makaronem
- Kanapka z pastą warzywną, warzywka
 - 240 kcal
- Kawa, cukierek - 65 kcal
Bilans: 655 + zupa ~ 1050 kcal

5 komentarzy:

  1. Dałaś radę. Najważniejsze że nie odpuscilas sobie po rodzinnej imprezie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się w miarę, żeby wszystkiego nie zniszczyć <3
      Dzięki kochana

      Usuń
  2. Kołakowska 🖤 super że Twoja mama kupiła taki sprzęt! i bardzo fajnie że po imprezce wróciłaś do normalności i się nie poddałaś. To się chwali 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, soki póki co są super. Dzięki, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkryłam ją dopiero niedawno, ale bardzo mi pasuję.
    Dzięki za wsparcie. Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń