niedziela, 26 kwietnia 2020

#30 Przemyślenia


Jak to się dzieje, że ta nasza mała destruktywna społeczność jest tak piękna?  Mamy wspólne cele i tak cudownie się wspieramy. Naprawdę dziękuję wam za każde miłe słowo. Bardzo dużo one dla mnie znaczą. Nie robimy dobrze i każda z nas o tym wie. No ale w końcu cel uświęca środki 🦋.

Mimo, że jestem z wami nieanonimowo od niedawna to naprawdę cudownie mnie przyjęłyście. Jeszcze raz dziękuję, że nie oceniacie, nie dołujecie. Zawsze dajecie mi motywację i nadzieję na lepsze jutro. <3

Co do przepisu na pizzę to stworzę oddzielną zakładkę " Przepisy" i tam go dodam. Zajmę się tym jutro. Później też będę starała się wstawiać tam jakieś moje nowe odkrycia, godne polecenia. Będę o nich was oczywiście informować.

Co do dzisiejszego dnia to jestem od rana do jutra u siostry. To przynajmniej w jakimś stopniu tłumaczy bilans. Przywiozłam jej połowę wczorajszej pizzy i tak jej smakowała, że zrobiłyśmy kolejną, dzisiaj na obiad.

Coś jeszcze tutaj wieczorkiem wstawię. Trzymajcie się <3


Bilans:
- Śniadanie: owsianka z jabłkiem i bananem
- 210 kcal
- Pizza z kaszy jaglanej z papryką, pomidorkami i groszkiem ( tak z groszkiem <3) - 420 kcal
- Lindorek- 124 kcal
- Czekolada- 90 kcal
- Kanapki - jeszcze coś dojdzie...
Bilans: 844 kcal

Edit: Kolacja - Kanapki- 290 kcal
Bilans: 1134 kcal

9 komentarzy:

  1. Jutro się tym zajmę. Kalorie zależą głównie od odpowiedniego wyboru dodatków <3. Spód na 2 porcje to ok. 400 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze u siostry ;* fajnie, że możecie tak spędzać razem czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilans spoko ;) też bym zjadła taką pizzę o matko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wdzięczna za tę zakładkę :) Miło że dobrze się tu czujesz, o to w końcu chodzi 😘😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana <3. Wieczorkiem się za nią zabieram

      Usuń
  5. Za to lubię tę społeczność, można się wygadać i nikt cie nie zwyzywa. Można liczyć na wsparcie. ;D Cieszę się, że wszyscy są wystarczająco dojrzali by nie zatruwać życia innym jeszcze bardziej.
    Fajnie, że jej zasmakowała ta pizza :>
    Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń