sobota, 4 kwietnia 2020

#13 Dzień jak co dzień


Dzień jak co dzień. Wszystko u Was w porządku? 
Siostra przyjechała do nas na weekend. Krokodylki i przysiady zaliczone. Pouczyłam się trochę mojej ukochanej matmy... 
Trochę posiedzialam też w kuchni. Zrobiłam makaron i na kolację ciecierzycę z warzywami.

Bilans:
- Śniadanie: kanapka z hummusem i pieczonym indykiem, papryka- 190 kcal
- Obiad: spaghetti z czosnkiem, chili, oliwą i natką pietruszki- 580kcal
- Kolacja: ciecierzyca z warzywami, kromka chleba z serem- 290 kcal
- Przekąska: koktajl z maślanki, banana, gruszki i płatków owsianych- 250 kcal
- Picie: herbata na pracę jelit, woda 1,2l
- Bilans: 1310 kcal

Trochę tego dużo dzisiaj wyszło <3

3 komentarze:

  1. 1300 to wcale nie tak dużo, zwłaszcza że jesz zdrowo i do tego ćwiczysz ♥️ Super ci idzie, na pewno szybko schudniesz ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana <3. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy. Naprawdę dziękuję Ci za wsparcie

      Usuń
  2. Tak, trochę rzeczy porobiłam <3

    OdpowiedzUsuń