sobota, 16 maja 2020

#41


Hej kochane <3
Wczorajszy dzień był naprawdę nudny i typowy. Zjadłam ok. 1500. Trochę więcej niż zakładałam, ale musiałyśmy z siostrą wykorzystać szpinak z lodówki. Ostatecznie zrobiłyśmy placuszki ze szpinakiem i naprawdę wyszły dobre. Składniki w miarę typowe: szpinak, jajka, mąka pełnoziarnista, łyżeczka  oleju do ciasta i dużo przypraw. Do jedzenia wzięliśmy sobie po łyżce śmietany. Na pewno je jeszcze kiedyś odtworzę <3 .

Z ciekawych rzeczy: ściągnąłam sobie na telefon fitatu. Apka jest naprawdę intuicyjna i ma bardzo dużą bazę produktów. Póki co naprawdę polecam.  Będę mogła też mieć wszystko w jednym miejscu i liczenie będzie łatwiejsze.

Piszę do Was siedząc u cioci w domu. Musiała poogarniać sprawy związane z pracą i nie miał kto zostać z dziećmi. Przyjechałam do niej razem z siostrą. Posiedzimy z nimi do 13, a potem wracamy do domu.
Bilans wstawię wieczorkiem. Trzymajcie się <3

18 komentarzy:

  1. Przyjemny spokojny dzień. Mmm takie placki bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placuszki brzmią bosko, szczególnie po momencie "i dużo przypraw".
    Jeżeli chodzi o apki, po długim czasie z Fitatu zauroczyła mnie aplikacja Yazio - jeżeli polubiłaś się z pierwszą to chyba z czystym sercem mogę Ci polecić tą ;)
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przyprawy zawsze rządzą w kuchni. Nie cierpię jak jedzenie jest bez smaku. <3
      Kalorie liczyłam sobie sama, a takie aplikacje są naprawdę ułatwieniem. Muszę sprawdzić jak tak polecasz. Trzymaj się <3

      Usuń
  3. Sprawdzę apke dzięki i miłego weekendu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie dzisiaj kupiłam szpinak i zamierzam zrobić pierogi <3 A jeśli chodzi o Fitatu, to sama ją mam. Co prawda używam rzadko, bo nie lubię liczyć kalorii, ale jest mega prosta, więc czasami się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pierogi się udały <3.
      Póki co naprawdę mi się podoba.
      Trzymaj się

      Usuń
  5. Ja używam tego od lat z przerwami, możesz sobie też wpisać tam wagę i cel i masz jakby prognozy, więc można wrócić i sprawdzić. Jest dużo produktów, wyszukiwanie po kodzie i można dodawać swoje co jest super, bo jak zrobi się ciasto to można podliczyć i wstawić sobie, a później to już tylko gramy wpisywać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkrywam jeszcze wszystkie te opcje. Super pomysł z tym wstawieniem swojego ciasta. Nie wpadłabym na to <3.
      Dzięki kochana

      Usuń
  6. Właśnie wczoraj szukałam przepisu na takie placuszki ze szpinaku, z nieba mi z nim spadasz. Chyba masz jakiś dar jasnowidzenia XD
    Fitatu uwielbiam chyba najlepsza apka ze wszystkich tego typu!
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Haha, super się złożyło. Na całą paczkę szpinaku zużyłam 3 jajka (same białka chwilkę ubiłam w misce widelcem, żeby placki wyszły puszyste), łyżkę oleju, proszek do pieczenia, przyprawy, i 5 łyżek mąki pełnoziarnistej.
      Chyba muszę się zgodzić <3
      Trzymaj się cieplutko

      Usuń
  7. Och, zjadłabym takie placuszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że dałaś znać o apce, być może wypróbuję haha :) a jakich przypraw użyłaś? brzmi smacznie :) Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj.. zawsze daje ich strasznie dużo. Na pewno sól, pieprz, papryka ostra, czosnek i suszone pomidory z czosnkiem (to jest taka przyprawa. Kocham ją dawać np. do jajecznicy.).
      Trzymaj się cieplutko

      Usuń
  9. Fitatu jest świetne! Sama korzystam już od jakiegoś czasu. Nawet jak nie można tam w bazie znaleźć jakiegoś produktu, to można go dodać samemu (co mi się parę razy przydało przy kilku mniej znanych napojach) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na ten bilans ;)
    Ja podczas tej kwarantanny miałam okazję wykorzystam mnóstwo nowych przepisów, bo wszyscy są w domu, więc jest komu jeść, a ja nie zostaję z toną jedzenia sama. I mogę pozwolić sobie na tylko próbowanie, bo wiem, że jedzenie się nie zmarnuje.
    Trzymaj się ciepło kochana.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń