niedziela, 22 marca 2020

Witam Was...

Witam Was cieplutko,
Zawsze podziwiałam takie blogi i siłę dziewczyn, które je tworzyły. Na wstępie muszę powiedzieć, że z moją psychiką nie jest za dobrze. Pozwólcie, że więcej o sobie powiem troszkę później.

Blog ma być dla mnie motywacją. Mam też nadzieję, że pomoże mi on poukładać sobie niektore rzeczy w głowie. Liczę na to, że pokonam swoje słabości, bo będę bała się was zawieść. Tak więc jeśli to czytasz, daj mi proszę znać. Potrzebuje cię i to bardzo !!

Anę znam dłużej niż bym chciała. Jakoś zawsze się we mnie odzywała. Jednak zawsze bałam się, że ktoś odkryje co się ze mną dzieje. I w ten sposób jak było już dobrze, to wracałam do normalności. Patrzyłam na siebie, potrafiłam się popłakać w 10 sekund, ale bałam się coś z tym zrobić.
Chcę aby tym razem było inaczej.

3 komentarze:

  1. Będę tu codziennie zaglądać aby cię wspierać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3
      To naprawdę wiele dla mnie znaczy

      Usuń
  2. Hej, od dzisiaj także ja czytam

    OdpowiedzUsuń