wtorek, 24 marca 2020

#2 Trochę powietrza


Co u was kochane słychać? Nie wariujecie w domach ?
 Mi osobiście wcale to nie przeszkadza. Mogę przynajmniej odpocząć od tego szkolnego hałasu. Lepiej się też czuje, mam zdecydowanie mniej stresu i przez to też mniej mnie boli głowa.
Wyszłam dzisiaj na trochę bo musiałam zrobić z mamą małe zakupy. W końcu trochę powietrza !! Wyszedł z tego całkiem konkretny spacer. Wieczorem poćwiczyłam z 20 minut na transmisji na żywo z Chodakowską. Wiem że to nie za dużo, ale coś tam jest <3.
Teraz kończę jeszcze lekcje, a może potem dokończę kolorowankę ( tak kocham kolorowanki <3)
Co do jedzenia to nie jest zbyt dobrze. Zresztą same zobaczycie.
Gdyby tylko nie było tego ciasta..

Bilans:
- Śniadanie: owsianka z chia i borówkami
 - 250 kcal
- Obiad: zupa warzywna ( głównie z buraków) - 260 kcal
- Kolacja: domowe pierogi z mięsem ×3 i z twarogiem×3 - 450 kcal
- Przekąska: ciasto z jabłkami -260 kcal, kostka czekolady- 25 kcal
- Picie: czarna kawa, rumianek z karmelem ( herbata z Lidla, mega polecam <3)
- Bilans: 1245 kcal

Co do mnie to dzisiaj jakoś kiepsko. Czuje się strasznie smutna i przytłoczona. Mam chociaż nadzieję że wy lepiej 
Trzymajcie się cieplutko <3

4 komentarze:

  1. Według mnie masz super bilans ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzenie w domu to dla mnie zdecydowanie katorga i wariuje.. ale mniejsza ;)
    Dobrze, że Ty odpoczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu kwestia mojej psychiki. Coś może zresztą o tym napiszę <3. Wierz mi, że odpocznę. Trzymaj się :) <3

      Usuń