poniedziałek, 23 marca 2020

#1 Pierogi


Powiem szczerze, że nie zakładałam, że ktoś to nawet będzie czytał. Naprawdę jestem zaskoczona <3 Dziękuję wam
Przepraszam was za jak to nazwać, niezbyt atrakcyjny wygląd bloga. Technologia to kompletnie nie moja działka. Też pierwszy raz tworzę coś takiego. Tak więc wybaczcie mi, będę się uczyć. Jak macie jakieś porady czy coś, to bardzo chętnie skorzystam.

Za mną kolejny dzień koronaferii, które feriami wcale nie są. Za dużo tego wszystkiego się robi. Gdybyśmy tyle robili normalnie chodząc do szkoły...
Siedzenie w domu nie robi mi za dobrze. Jestem co prawda 100% introwertykiem, ale za bardzo gubię się w rozmyślaniach. A to mi zupełnie nie służy..
Muszę się troszkę zmobilizować i porobić inne rzeczy niż tylko siedzenie, gapienie się w ścianę i nauka. Mam kilka książek do nadrobienia, moje pierwsze anime w życiu do dokończenia i oczywiście ćwiczenia, do których jakoś wyjątkowo mnie nie ciągnie. Kiedyś to lubiłam, ale teraz przez to ciągle siedzenie w domu, to bym tylko spała i jadła. Muszę też poszukać jakiś inspiracji i trochę zejść na ziemię. Samo z siebie nic się niestety nie zrobi..

Co do bilansu, to siedzenie z mamą w domu 24/7 im nie sprzyja. Dzisiaj jest nie dobrze, bo mama się w kuchni rozkręciła. Narobiła pierogi i będziemy je jeść przez min. 2 dni..

Śniadanie: placuszki z jajka i banana
+ łyżka jogurtu greckiego wymieszanego z łyżką twarogu - 320 kcal
Obiad : mała miska rosołu z makaronem - nie wiem zbytnio jak to policzyć... - ok. 350 kcal ?
Kolacja: domowe pierogi z mięsem - ok. 450
Picie: czarna kawa,  woda z cytryną 1l, mięta
 Bilans: 1120 kcal
+ godzina ćwiczeń ogólnorozwojowych


Dwie piosenki, które mi dzisiaj wpadły w ucho:

https://m.youtube.com/watch?v=nApctUnZ6pk- Empty nightcore

-https://m.youtube.com/watch?v=BL-p9t4wv5s  -nightcore prom queen <3, mam strasznie na to fazę, cały dzień

Jak wam mija czas w domu? Trzymajcie się cieplutko <3


2 komentarze:

  1. Jak ci się nudzi to polecam film
    https://www.filmweb.pl/film/Gdy+przyja%C5%BA%C5%84+zabija-1996-11610
    Ładny bilans, malutko zjadłaś i zdrowo :) Pierogi są super, zwłaszcza z mięsem bo na długo zapychają :)

    OdpowiedzUsuń