piątek, 12 czerwca 2020

#49



Od środy jestem u siostry z przyjaciółką. Czas płynie mi jakoś strasznie szybko. Z dietą jest raz lepiej, raz gorzej.
Wczoraj zjadłam ponad 2000, ale za to dzisiaj jest dobrze.

Nie pisze do Was z powodu nastroju. Cały czas porównuje się do mojej przyjaciółki. Czemu ona wygląda tak idealnie ? Nie ma wielkich ud, ma piękne nogi bez żadnych rozstępów czy cellulitu, gładką cerę, no jest po prostu cudowna.
A ja ? Czuje się wiecie jak. Jak jeden wielki klops. Jak jakaś wielka, przelewająca się masa. 

Trzymajcie się kochane. Jakoś się odezwę.
Buziaki <3

4 komentarze:

  1. Porownuj się zawsze tylko do wczorajszej siebie. Bo tylko Ty wiesz jak to jest być Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. INNI MAJA LEPIEJ
    uwierz mi dosłownie każdy tak mysli, są idealne rodziny itp a potem wychodzą zdrady załamania, choroby
    To tylko iluzja. Każdy z nas jest wyjątkowy, możesz zazdroscic komuś szczupłych nóg a inna osoba po wypadku wgl może ich nie mieć więc z czasem przestaniesz się porównywać 😚
    A na starość każdy z nas będzie pomarszczony :D i będziemy mieć to w ..
    Bo wtedy wygląd się nie liczy
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. A po co się porównywać? Przestań komplikować coś co z naturze jest proste. Bądź Tobą i rób, co Ty chcesz i co dla Ciuebie jest dobre. Już jesteś idealna dokładnie taka, jaka w tym momencie jesteś. Po co sobie robić krzywdę takimi krzywymi akcjami i myślami? Pozdrawiam, wspieram. Trzymaj się ciepło Malutka. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie ten sam problem, nieustannie się do kogoś porównuję.
    Więc za bardzo nie wiem co mam doradzić, ale jestem pewna, że każdy z nas jest na swój sposób idealny i nikt nie będzie taki sam. Musimy podążać własną drogą. Trzymaj się. ;*

    OdpowiedzUsuń