czwartek, 2 lipca 2020

#55 Będzie lepiej


Psychiatra mojej siostry postanowiła umieścić ja w ośrodku zamkniętym. Cieszę się, bo wiem, że jest jej to potrzebne. Jedynym minusem jest to, że nie można jej odwiedzać. Tylko raz w tygodniu podrzucić jej rzeczy. Pozostają nam tylko telefony,  dzięki Bogu, że je mamy.

Ten post będzie zdecydowanie krótki. Jestem jeszcze na Mazurach półtora tygodnia. Dopiero teraz, kiedy wiem,  że nic się jej nie stanie, mogę próbować odpocząć.

Z dietą jest różnie. Na pewno nie dobijam do 2000, ale i tak jest tego sporo. Trochę się tu uwzięli na moje jedzenie.

Jeszcze jakoś się do was odezwę. Bardzo dziękuję wam za wsparcie. Super czytało się wasze słowa. Trzymajcie się kochane <3

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że trochę odpoczniesz. Może nie będzie tak źle z dietą bo na pewno więcej się ruszasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooh dobrze, że możesz być spokojna. Oby to pomogło Twojej siostrze.
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawa rozwinęła się zatem dość pomyślnie, twoja siostra ma opiekę i jest bezpieczna. Ty też się trzymaj. W wolnym czasie, po powrocie z wakacji zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń