piątek, 17 lipca 2020

#58 Mała zmiana planów


Zaskoczę was, ale jeszcze jestem w Polsce. Mój lot został odwołany i musiałyśmy na szybko szukać jakiegokolwiek innego. Ostatecznie wylatuję jutro z samego rana.
Tak więc jeszcze żyję <3

Miałam więc jeszcze dwa dodatkowe dni. Wczoraj udało mi się zrobić 40 minutową tabatę z wyzwania Kołakowskiej, którego cały czas nie dokończyłam. Widziałam się też z przyjaciółką i troszkę poszalałam z jedzeniem. Na szczęście był trening i do niego jeszcze dwie godziny chodzenia, więc powiedzmy, że - 600 kcal.

Dzisiaj bilans jest ładniejszy. Tylko, ze wszystkie posiłki były na słodko...
W końcu się wyspałam. Spałam do 10, a u mnie jest to niezły wyczyn. Oglądałam serial, dopakowałam walizkę i tak zleciał cały dzień.

Przed wczorajszym pójściem spać zrobiłam sobie overnight oatsy. Próbowałyście kiedyś?
Ok 300 kcal, a są naprawdę pożywne. W smaku niemal dorównują moim ukochanym owsiankom.
Jeśli interesują Was dokładne proporcje: jeden skyr naturalny, ok. 40 ml mleka sojowego waniliowego ( może być jakiekolwiek, ale wtedy polecam dodać ekstrakt z wanilii), pół posiekanego jabłka, 30 g płatków, u mnie pomieszane owsiane z orkiszowymi i łyżeczka przyprawy do szarlotki. To ona robi tu całą robotę i to dzięki niej wszystko smakuje jak szarlotka <3.
Wstawiamy to na noc do lodówki. Kiedy my sobie śpimy, nasze śniadanko się robi.
Wyszły cudowne <3

Bilans -16.07.
- Ciepła woda z cytryną, kurkumą i imbirem -25 kcal
-Owsianka bananowo-jabłkowa z cynamonem- 330 kcal


- Zupa tajska z kurczakiem - 560 kcal



- Jedzenie na mieście- 1000 kcal
- Czekolada - 40 kcal
Bilans: 1955 kcal

Bilans- 17.07.
- Jogurt, dwa daktyle, arbuz - 300 kcal
- Overnight oats szarlotkowe - 320 kcal
- Pieczony banan z czekoladą, ciastko - 310 kcal
- Ciasto z rabarbarem, ciastko- 380 kcal
Bilans: 1310 kcal


3 komentarze:

  1. Ja również czasem jadam owsiankę nocną ale mimo wszystko wolę ciepłą i podgotowaną. :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zazwyczaj robię wersję ugotowaną w garnku. Miałam po prostu jogurt do wykorzystania przed wyjazdem <3.
    Dzięki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Płatki owsiane pod jakąkolwiek postacią są moją miłością <3.
    Dzięki, ale zdecydowanie dużo tego słodkiego wyszło. Było za to bardzo pysznie haha

    OdpowiedzUsuń