niedziela, 6 września 2020

#67 Urodziny kuzyna

 

Miałam wstawiać posty codziennie, ale wyszło jak zwykle... To właśnie ja i moja systematyczność.

W piątek po szkole spotkałam się z przyjacielem. Pogadaliśmy, pochodziliśmy i było naprawdę przyjemnie. Później pojechałam z mamą i siostrą do naszej dalszej rodziny. Prowadzą oni transmisje z ubraniami i mają nawet własny butik. Mama zobaczyła na ich facebooku ładne, zimowe buty. A buty jak to buty, trzeba przymierzyć. I takim sposobem mam parę zimowych butów. Nie są dokładnie w moim stylu, bo wyglądają jak glany. Jakaś odmiana jednak się przyda.

Przy okazji znalazłam u nich dobre legginsy. Są leciutkie, nie prześwitują i są dobre w talii, a to jest cud. <3 To był naprawdę fajny dzień. Kalorycznie było by dobrze, gdyby nie dwa ciastka migdałowe. I to jeszcze wieczorem. I jeszcze bez wiedzy ile kalorii mogły mieć.. 

Wczoraj miałam zaplanowane ósme urodziny kuzyna. Rano zjadłam lekki serek wiejski, który okazał się dla mnie, o wiele lepszy od normalnego. Dodałam do niego pomidora, paprykę, rukolę, sól, pieprz i moją ukochaną przyprawę: pomidory z czosnkiem i bazylią. Jak jej nie znacie to naprawdę polecam <3. Zamknęłam się w 150 kcal. 

Udało mi się jeść racjonalnie. Myślę, że było naprawdę dobrze. Sumując to: kawałek pizzy warzywnej, z której wyjęłam 3/4 sera, pół kawałka tortu i trochę sałatek. Jestem z siebie nawet dumna. Poza tym usłyszałam od dwóch osób komentarze, że schudłam itp. Nie było tym zachwyceni, ale ja owszem ;).                                   Poza tym zobaczyłam się z rodziną i znajomymi, których nie widziałam kawał czasu.


Bilans - 04.09. piątek 

- Twaróg z jogurtem, wiórkami kokosowymi i miodem,  pół jabłka- 230 kcal

- Zupa z soczewicy - 220 kcal

- Mcflurry Lion bez polewy- 275 kcal

- Kanapki z serkiem kozim, łososiem i szpinakiem, pomidorki koktajlowe- 220 kcal

- Dwa ciastka migdałowe tzw. dachówki- ?

Bilans: 945 kcal +?

Aktywność: 8300 kroków 


Bilans- 05.09. sobota

- Serek wiejski z warzywami - 150 kcal

- Kawa z mlekiem, kostka czekolady- 45 kcal

- Kawałek pizzy warzywnej, trochę surowej papryki

- Sałatka z rukolą i pomidorkami, sałatka z burakiem, selerem i słonecznikiem 

- Pół kawałka tortu

Aktywność: ? - nie chodziłam z telefonem


Trzymajcie się cieplutko. Lecę spędzić całym dzień nad matmą i funkcjami kwadratowymi. Później jeszcze mnie czeka zebranie materiałów na sprawdzian z oświecenia. Nie miałam czasu wcześniej, więc wszystko spadło na niedzielę..

 Buziaki i dziękuję za odwiedziny <3

1 komentarz: